Egészségbiztosítás

Vállalati magán egészségbiztosítások - Monday Insurnance Brokers Kft.

Rólunk

Ismerje meg cégünket!

A Monday Insurance Brokers Kft.

A 2009-ben alakult Monday mára a magyarországi biztosításközvetítői piac stabil szereplője. A Monday tulajdonosai évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a banki, biztosítási és ingatlanbefektetési szakterületekről.

A tulajdonosok célja, hogy egy olyan pénzügyi szolgáltatási rendszer kerüljön kiépítésre, amely folyamatosan tudja kiszolgálni a tulajdonosokhoz hasonló, magas színvonalú szolgáltatást elváró ügyfeleket. Társaságunk szakmai tanácsadó hálózata nem csak a lakossági igényeket, hanem a vállalati szektor magas szintű elvárásait is képes kiszolgálni.

Hiszünk abban, hogy a hozzánk hasonló felelős pénzügyi intézmények működése segít abban, hogy a hazai biztosítási kultúra európai színvonalra fejlődjön

 

Meglévő biztosítottsági állapot feltárása és előzményszerződések vizsgálata

  • Megvizsgáljuk a megbízó összes élő biztosítási kötvényét. A meglévő biztosítási szerződéseket, azok aktuális biztosítási feltételeinek figyelembevételével, ellenőrizzük a biztosítóknál. Ennek keretében
  • Megvizsgáljuk a biztosítási szerződések díjrendezettségét.
    • Áttekintjük a biztosítási szerződésekben lefedett kockázatokat, kizárásokat, mentesüléseket, kártérítési limiteket, önrészesedéseket, és minden egyéb lényeges információt, amelyeket a meglévő kötvények tartalmaznak.
  • Amennyiben az adott helyzet lehetővé teszi, úgy a Megbízó által elfogadott biztosítási konstrukcióra ajánlatot kérünk a biztosító társaságoktól a hazai, szükség esetén a nemzetközi biztosítási piacon, jellemzően többfordulós versenyeztetés keretében.
  • Amennyiben a meglévő szerződések nem teszik lehetővé (például azért mert évközben nem lehet biztosítót váltani) a versenyeztetést, úgy a lehetőségekhez mérten a meglévő biztosítókkal tárgyalást kezdeményezünk a kialakítandó fedezet szükség szerinti módosítása és ár-érték arányának optimalizálása érdekében.
  • A Megbízó által kiválasztott, illetve utasításai alapján átdolgozott biztosítási konstrukciókra vonatkozó biztosítási szerződések, illetve szerződésmódosítások kidolgozásában szorosan együttmű ködünk az érintett biztosítókkal.
  • A biztosító által kiadott kötvényt, fedezetigazolást ellenőrizzük és meggyőződünk arról, hogy a kötvényt az ajánlattal megegyező tartalommal állították-e ki.
  • A biztosítással kapcsolatos jogszabályok naprakész ismeretével megteremtjük partnereink számára, hogy a jog szabályi lehetőségek kihasználásával, a biztosítási területen minden számukra kedvező lehetőséget kihasználjanak.
  • A Megbízás tartama alatt folyamatosan ellenőrizzük a Megbízó szerződéseinek díjrendezettségét, és szükség esetén figyelmeztetjük a díjfizetés elmaradására.
  • A biztosítók által kiállított számlákat összevetjük az érvényben lévő szerződésekkel, annak érdekében, hogy a megfelelő biztosítási díj kerüljön számlázásra.
  • Munkatársaink a fentieken túl, minden biztosítással kapcsolatos ügyben segítséget nyújtanak. Ilyenek pl. nemzetközi zöldkártya kiadás, engedményezés, biztosítói igazolások beszerzése, tájékoztatás, tanácsadás biztosítási témában, bónuszátvezetés, adatváltozások bejelentése, stb.
  • Megbízó tevékenységéhez igazodva felmérjük a telephelyek és tevékenységek kockázatait.
  • Felmérjük Megbízó tevékenységéhez kapcsolódó kockázatokat mind az okozható mind az elszenvedhető károk vonatkozásában.
  • Segítséget nyújtunk a vagyonértékek helyes meghatározásához
  • Megismerjük a Megbízó speciális biztosítási, kockázatkezelési igényeit, felelősségi területeit, kockázatvállalási hajlandóságát
  • A szükséges eszközök igénybevételével (személyes egyeztetések, helyszín bejárások, kérdőívek, stb.) felmérjük a Megbízó biztosítási igényeit.
  • Megbízónk tevékenységével, vagyoni értékeivel kapcsolatos kockázatok felmérése után, szakembereink meghatározzák a Megbízónk szempontjából potenciális veszélyhelyzetek és veszélyeztető események körét (a továbbiakban „valós kockázat”)
  • Amennyiben az adott kockázat megkívánja, úgy javaslatot teszünk e kockázatokból a cég által vállalható részesedés (önrész) mértékére, valamint az elképzelhető legnagyobb kár nagyságára (limit) vonatkozóan. A díj és a kockázatvalószínűség összehasonlítása lehetővé teszi, hogy valós kockázatok kerüljenek biztosításra, valamint a díj és kockázat arányának kialakítása a partner számára a legoptimálisabb legyen.
  • Az adatközlők, a kockázatelemzés és Megbízó hatályos biztosítási szerződései alapján az Alkusz elkészíti az aktuális biztosítottság értékelését, különös figyelmet fordítva a fedezet nélküli kockázatokra.
  • Megbízó által szolgáltatott adatok alapján folyamatosan figyelemmel kísérjük a tevékenységben és vagyonértékben történt változásokat, javaslatot teszünk a szükséges kiegészítésekre, újonnan felmerült kockázatok lefedésére, a biztosítási konstrukció esetleges módosításra, aktualizálására. A Megbízó kifejezett utasítása alapján mindezek alapján kezdeményezzük a biztosítási szerződések módosítását, kiterjesztését. A megfelelő biztosítottság folyamatos fenntartásához a Megbízó gyors, pontos és szakszerű adatszolgáltatása elengedhetetlen
  • Folyamatosan figyelemmel kísérjük a biztosítási piacon megjelenő új termékeket, és amennyiben ezek a Megbízó számára kedvező lehetőségeket hordoznak magukban, részletes ismertetést készítünk a termékről
  • A biztosítási évfordulókat megelőző megfelelő időben, amennyiben a piacon észlelhető változások ezt szükségessé teszik, ismételten árajánlatokat kérünk a biztosító társaságoktól, jellemzően többfordulós versenyeztetés keretében, hogy Megbízónk mindig a legkedvezőbb szerződéssel rendelkezzen.

Megbízónk részére vállaljuk a károk rendezésében való közreműködést. Ennek elengedhetetlen feltétele, hogy a Megbízónak a káresemény bekövetkezését követően a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatnia kell bennünket a káresetről. Tekintettel arra, hogy a kárügyintézés biztosítási módozatonként – ingatlan biztosítás, ingóság biztosítás, építés-szerelés biztosítás, gépjármű biztosítás, felelősségbiztosítás, stb. – jelentősen eltérhet, ezért a vállalt feladatok is az adott kárügy kapcsán releváns feladatok ellátását jelenti.

Ajánlatkérés

Kérjen ajánlatot szakértőnktől!

Segíthetünk?

Lépjen velünk kapcsolatba!
Motiváció

Miért minket válasszon?

Szakmai tapasztalat

Az elmúlt több mint 10 évben számos Ügyfél magán és céges egészségbiztosítási portfóliójának kialakításában vettünk részt.

Versenyképes díjak

Független tanácsadóként, több biztosító ajánlatát tudjuk prezentálni az Ügyfeleink számára, ennek köszönhetően a díjakat megfelelő módon tudjuk megversenyeztetni.

Gyors és precíz ügyintézés

A biztosítási ügyintézés során aktív kapcsolatot tartunk Ügyfeleinnkel és segítjük őket a minél hatékonyabb kapcsolattartásban.

Számít a véleményük!

Rólunk mondták

András Tulajdonos

"2021-ben a Monday Insurance-en keresztül kötöttük a céges egészségbiztosításunkat. Én olyat választottam, ami a járóbeteg ellátáson kívül, szűrőcsomagot is tartalmaz. Az ellátásszervezés általában gyors és pár napon belül már orvosnál vagyok. Teljesen megvagyunk velük elégedve."

Tamás Tulajdonos

"Régóta gondolkodtam, hogy szeretnék valamilyen magán egészségbiztosítást a cégemnek, mert az állami rendszerrel nem vagyok kibékülve. Havi néhány ezer forinttért tudtam kötni. Igaz, nem a legnagyobb csomagot, de arra, hogy évente pár alkalommal eltudjak menni normális helyre, arra tökéletes."

    Ajánlatkérés

    Kérjen ajánlatot, minden kötelezettségtől mentesen!